Tusen stjärnor

2011-12-25 21:50:00

Man tycker ju att man efter tre dagars julätande borde klaga över hur seg man är och göra facebook-uppdateringar om att man är i matkoma, men det första jag gör när jag kommer hem efter julfirande #2 är att bli sugen på tacos... Då kan jag ju inte ha blivit rikigt mätt. Min släkt är nog trots allt inga feeders...

Imorgon hade jag tänkt börja på en ny bloggdesign, igen. Den är så himla tråkig! Men helt okej ändå, men på tok för vit. Känner för att göra en som verkligen är jag den här gången. Jag har gjort många bloggdesigners i mina dagar, men har nog aldrig riktigt känt att jag har blivit riktigt nöjd... Men gör jag ett projekt av det och lägger fler dagar än ett på det ska jag nog kanske kunna lyckas. Oftast slänger jag bara ihop något på ett par timmar och så får det bli som det blir - opersonligt. Så imorgon ger jag mig på ett nytt försök! Är det förresten någon som är intresserad av en bloggdesign? Skulle kunna lotta ut några av de jag har gjort. Eller kanske skapa en enkel till ett billigt pris. Bara att höra av sig om man är intresserad! :)


riccii:

sv: gör det då! ;)

Hehe ååh, jag gillar din design du har nu!!

min liknar ju NÄSTAN din, lite mer oproffsig bara... :(

2011-12-27 ▲ 22:52:15
http://riccis.se
riccii:

(alltså att min är det, inte din!)

2011-12-27 ▲ 22:52:27
http://riccis.se
Anonym:

LOTTA UUUUT :D jag vill ha ny men é tokfattig just nu

2012-01-19 ▲ 16:04:25
http://paulinalevo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: