Redhead no more.

2010-05-23 11:33:40



I ett par veckor har jag försökt få en bra bild på håret efter att jag färgade det, men det verkar bara inte vilja göra rättvisa. Men såhär ser mitt hår ut för tillfället, fast inte så länge till... ikväll färgar jag det mörkbrunt igen. Håret måste matcha min knallröda klänning till balen på torsdag och jag är inte så säker på att den nuvarande färgen gör det ;) Egentligen är inte håret såhär rött, utan mest bara i de tunna partierna, det är ju brunt, men i rätt ljus så kan det bli rätt rött.. men som sagt, ikväll blir det mörkt igen. (Shitans vad mitt hår har blivit långt igen förresten... Får klippa det efter studenten) Gött! Nu ska jag ut och rensa lite maskrosor längst staketet, och det är helt min egen vilja! Faktiskt.


Dr. Dre:

SNYYYYGGG!!!

2010-05-23 ▲ 11:59:48
stana:

Fin du är i håret :) I dag mår jag bra igen. Tack och lov! :)

2010-05-23 ▲ 18:44:42
http://stanaaaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: