Tove Styrke.

2010-07-07 21:01:46



Äntligen finns den ute för att lyssna på. Million Pieces heter låten och du kan klicka här för att lyssna på låten på YouTube, eller här för att lyssna på den på Spotify. Jag har lyssnat på den ett par gånger nu på repeat och jag gillar den bara mer och mer för varje gång! Det är en blandning av Robyn och Lykke Li tycker jag. Så gillar man det, gillar man Tove  Dock tycker jag att det är synd att hon inte skapar sin egen stil. Man vill ju slippa koppla henne med Robyn eller Lykke Li, man vill ju säga att det låter som Tove! Haha Vad tycker du? Gillar du Toves nya låt?


Sara:

GHUUUUD SÅ SNYGG BLOGG DESIGN!!!! :)

2010-07-07 ▲ 22:17:57
http://senseofsara.blogg.se/
julia:

jag gillar verkligen toves nya låt, visste först inte att det var hon, kul att du skrev lykke li för det var precis hon jag trodde det var först, vilket enligt mig är en stor komplimang! men jag gillar den ;)



sv: haha ja eller hur, den verkar jätterolig!

fast jag är ju ett helhjärtat twilightfan! ;)

2010-07-13 ▲ 20:40:32
http://juliaanystrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: