Torsdag.

2010-07-29 15:21:14

Kollade på hela The Hills säsong 6 igår. Japp, HELA säsongen. Alla 12 avsnitt... Började kl. 14.00 och var klar 21.00 Haha usch vilken nörd jag är... Eller egentligen inte faktiskt. Har inte sett ett enda avsnitt från säsong 5,
så himla "bra" tycker jag inte att det är, jag ville bara se hur Spencer och Heidi betedde sig nu efter hennes operationer. Hmm... har inte så mycket att säga om det. Bruden är bombad, det är allt jag kan säga
En till sak: Att Stephanie Pratt alltid kan vara så himla snygg! Jag vet att hon också har en del restyline, botox, operationer på listan, men ändå! Även när hon grät var hon så söt! Håller ni inte med?


Tävla om en "Who the fuck is Chanel" t-shirt hos Joachim K!




Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: