Kvällsdopp.

2010-07-14 20:54:00

Har precis kommit hem efter ett kvällsdopp i Uddebo. Hur skönt som helst! När jag kom hem gick jag in och läste mina kommentarer jag fått och någon hade skrivit att min uppdatering suger. Jag vet! Jag är sämst på uppdatering. Och tyvärr så kommer det inte bli något bättre just nu. Med tanke på att jag åker på fredag och är borta en vecka kommer det inte bli något bloggande.. (Dock betyder ju inte att jag inte kommer läsa era bloggar! Utan tvärtom. Mer än nånsin, haha) Men efter Grekland lovar jag att skriva minst ett inlägg om dagen! Promise. Nu ska jag vaxa benen, duscha och chilla resten av dagen framför tvn Myspys.


Rosanna:

sv: Tack! =)

2010-07-15 ▲ 11:18:51
http://rossannaaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: