GREKLAND: Dag 8.

2010-07-23 08:59:03

Nu sitter vi nere i lobbyn och väntar på bussen som ska ta oss till Chania flygplats. Lite tråkigt att åka faktiskt. Vill inte lämna värmen och alla trevliga greker än! Men såklart är det skönt att komma hem igen..
Igår efter att vi pressat i solen och badat i poolen duschade vi av oss och gick och åt (tidigt som vanligt, och 45 min före alla andra) på Thalassa heter stället. Även det är ett ställe jag kan tipsa om. Inte direkt lyxigt till utseendet, men vår servitris var verkligen.. typ.. väluppfostrad. Haha
Sedan på kvällen var vi bara på rummet och hade det chill. Packade lite, läste, ritade och åt ur en dunderfet halv melon, (jag skämtar inte när jag säger dunderfet... Vägde 5,3 kilo och var 30 cm lång!) Mums! Det första jag ska göra när jag kommer hem är byta kläder, fixa bloggen - jag vet vad som är fel nu men behöver dator för att fixa det, och fixa min facebook! Det har blivit något konstigt med konstigt och går inte heller lösa utan dator! Kul. Haha...

Hörs mer när jag är i SVERIGE. Och då ska jag bombadera er med bilder och massor av nya inspirerande inlägg! ;) Puss puss. Ha det fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: