GREKLAND: Dag 7.

2010-07-22 13:13:00

Uppe med tuppen. Idag var det som sagt marknad vid parken på Dimitrakaki och vi var självklart där tidigt för att inte missa något! ;) Öppnade sju men vi var framme ungefär vid nio.. Tjena vad mycket det fanns! Det kan jag verkligen rekomendera! Varje torsdag mellan 7-13 har de en fet marknad på en parkeringsplats borta vid Dimitrakaki som jag nämnde. Där säljer de som gått i konkurs ut saker de inte fått sålt väldigt billigt. Kläder, smycken, väskor, skor.. En hel del saker kan vara riktigt fina! Jag hittade tre "klänningar" och två likadana jättefina ringar! Visar när jag kommer hem.

Nu ligger jag i sängen, skriver detta och käkar KitKat - chillar helt enkelt ;) Ska ner till poolen och PRESSA nu sista dagen innan vi åker hem! Haha. See ya later, alligator!




Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: