GREKLAND: Dag 6.

2010-07-21 21:29:21

Hej snyggon :) Idag har vi varit SÅ trötta efter att ha gått nästan en mil igår... Men vi orkade dra oss till havet, gå hem igen och äta lite lunch, gå lite på stan, bada lite i poolen, ut och äta kycklingsouvlaki med tzatziki, gå en runda och sen chilla på balkongen. Där är vi då nu! Precis suttit ute och ätit jordnötter och druckit cola, samt skrivit lite på en bok (wHAt?) Haha! Jag är allvarlig. Kanske kan bjuda på en liten sneak-peak när jag kommit en bit på vägen ;) Blev så inspirerad nu när jag håller på att läsa Elsas mode, dock handlar inte min om mode. Bara litegrann! ;) Men det får ni veta mer om sen! Nu ska vi sova, för imorgon går vi upp vid 7.oo(!) för vi ska bort till marknaden där de tydligen säljer riktigt fina och billiga saker :) Får hoppas att jag hittar något :D Mer uppdatering kommer imorgon. Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: