GREKLAND: Dag 5.

2010-07-20 22:32:41

Jag vet att bloggen har blivit helt rörig, men det är inget jag kan göra något åt med telefonen :( Hoppas ni kan läsa ändå.

Idag har vi: Badat i poolen och pressat oss i solen hela förmiddagen, ätit räkrisotto till lunch, gjorde ett andra försök att besöka Forteza (borgen jag snackade om igår). Ca 50 grader var det där också och jag trodde allvarligt att jag skulle dö. Haha! Efter det gick vi svettiga och med fotvärk ner till stan och svalkade oss med glass. (Kinder-eggsmak och strawberry cheesecake) Mums! :D Sedan gick vi lite in och ut i små affärer och åt sedan på VÄRLDENS bästa ställe. Roligaste, underbaraste, trevligaste, sötaste personalen - ever! Kaliston heter stället. Definitivt värt att besöka. Supergod mat dessutom, såklart :) Och nu har vi precis kommit hem från Mini Golf-spelade inte alls lång ifrån hotellet :) Nu vill jag sova. Fötterna pulserar och kroppen är VARM. (Behövde nämligen gå med en svart t-shirt pga mitt brända flesh! Hehe) Saknar alla där hemma! Framför allt Mattias(!) och sen att kunna blogga som vanligt igen! Med datorn, kunna lägga in bilder, redigera bilder.. Såklart vill jag stanna, men saknar även varmkorv och att kunna slänga toapappret i toaletten istället för i en papperskorg. Men om tre dagar är jag hemma! Både skönt och tråkigt som sagt :) Hörs mer imorgon då. Godnatt!



Brorsan med Kreta i bakgrunden









Anonym:

Låter som ni har det jätteskönt därnere. Saknar dig plutten. :D

2010-07-21 ▲ 21:28:29


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: