GREKLAND: Dag 4.

2010-07-19 23:40:22

Kreta by night. Vi har precis kommit hem från en kvällsrunda och drinkar på stan :) Idag vid halv tolv var vi på väg till en borg, Fortezza, men blev stoppade av en "marknadsundersökartjej" som bara ville ställa några snabba frågor. Det tog TRE jäkla timmar. Berättar mer om det sen.. Vi gick i alla fall och och åt god lunch på en jättemysigt restaurang sen efter det, för klockan hade hunnit bli mer än två. Efter det badade vi i havet och gick sedan längs med stranden tillbaka till hotellet. Tog ungefär 20 minuter. Sen lagade vi tortellini med ostsås och bytte om för att bada i poolen. Vi var helt ensamma så det var skönt :) Badade till nio då poolen stänger och gick sen upp och duschade och gjorde oss i ordning för att gå ut på vår Kreta-by-night-runda ;) Köpte ett jättefint nagellack jag visar när jag kommer hem. Köpte en söt hatt också som jag också kan visa! :D Men nu vill jag sova! Haha, är så himla trött... och varm! Men det är super! Puss, god natt




Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: