GREKLAND: Dag 2.

2010-07-17 19:58:09

Klockan är snart nio och här sitter jag här brevid poolen med Elsas mode i handen. Det är nära 30 grader och det är supervarmt här i mörkret. Idag på förrmiddagen var vi i poolen i stor sett hela dagen, och solat har vi såklart också gjort :) Efter lunchen gick vi på stan. Gamla stan (Old Town) rekommenderas verkligen för er som åker hit :) Sen kylde vi ner våra svettiga 3 timmar på stan i poolen igen och nu har vi precis ätit på en supermysig restaurang. Jag åt fläsksouvlaki och två burkar tzatziki. (Hehe, fräschaste andedräkten på hotellet..) Sen gick vi och handlade frukost till imorgon och ett par simglasögon till mig och brorsan. Saltvattnet sved så i ögonen :( Haha! Så nu bli jag den hetaste bruden på beachen i Rethymnon, haha... Nu ska vi hänga på balkongen och trycka i oss till chips och pepsi! Puss och kram.


Matti:

Hej sötnos! Läste ditt sms nu. Jag följer din blogg så varje dag och jag hoppas att du tar många bilder så jag får se vart ni har varit.



Saknar dig! :D

2010-07-17 ▲ 20:09:18


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: