Fredag.

2010-07-10 00:50:24


Titta vad jag hittade idag när jag var på stan med familjen. Amelie från Montmarte! Jag har länge tänkt på att köpa den på DVD men har inte gjort det förrän nu. Jag har redan filmen på datorn, men jag har bestämt mig för att köpa alla mina absoluta favoritfilmer på DVD så jag kan ha en fin samling stående någonstans 50 kronor betalade jag för den, på Åhléns.

Jag sitter här och smuttar på lite Pepsi och funderar på att kanske gå och lägga mig.. För imorgon går jag upp vid nio för att fira min söta mamma som fyller år!


Bombshell in a Nutshell:

den är nog en utav de mysigaste filmer jag vet! :)



svar. Ja, dom kommer ifrån Forever21 :)

2010-07-12 ▲ 18:48:23
http://bbombshell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: