Pissed.

2008-09-10 15:30:52

Jag blir så jäkla förbannad! jag blir så trött, och så irriterad! Nu har dem börjat med min bror också. Okej att killarna och tjejerna höll på med mig på min skola. Hackade sig in på msn och mobbades bara för att man hade blivit dumpad. Det här var i sjuan. Jag har klarat mig ur alla jobbiga grejer som hänt på högstadiet och börjat om på nytt. Men börjar man då fan hålla på och reta min brorsa då jävlar får man med mig att göra. Det är tillexempelt en kille som har loggat in på brorsans msn, hans kompis antar jag, han skrev till min mamma på msn: "Hej din bög, vem är du?" och msn-namnet är ju ännu finare: "Jag har fått könshår och fått utlösning. Jag får stånd hela tiden." Jag började skriva till honom och han sa att han var sexton år, sen helt plötsligt säger han att mustach är äckligt. Hahahah, det går ju förfan inte ihop sig. Jaja, jag tror jag vet vem det är eftersom han är den enda som kan lösenorden.
Honom är det synd om. Riktigt synd om.


Lisa:

Men fyfan

2008-09-10 ▲ 16:14:09
http://llisabs.blogg.se/
vicky:

usch vad patetiskt.

2008-09-10 ▲ 17:36:49
http://mmmbopbadubadop.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: