onödigt inlägg.

2008-09-22 17:59:33

idag var jag på ett sånt där trevligt och minnesvärt tandläkarbesök.
jag är fortfarande i det stadiet att jag tar med mig min lilla pappa till tandläkaren för att sitta där brevid och hålla mig i handen och intalar mig att allting kommer går bra. jag känner mig verkligen jättebarnslig, men jag kan bara inte släppa taget! han måste bara vara där. tradition sen mer än tio år sedan tillbaka jue! i alla fall så ropade de upp en flicka vars två föräldrar var med. flickan var cirkus tre år gammal. jag tittade på pappa och sa att nuu känner jag mig verkligen ännu mer barnslig! nästa barn kom in med sin mamma. barnet låg i barnvagn. jag tittade på pappa och suckade. det var sista gången.

nu blir det till att städa och rensa min garderob, det vill säga mitt golv. musiktips. puss.


matilda:

haha min header är tillbaka nu :p lite finare :D men det gör inget det me tårtan va? :) du hade ju dt innan menar jag .

2008-09-22 ▲ 19:55:06
http://oneminutee.blogg.se/
B R O W N S U G A R:

Svar: asså? haha, ibland hinner inte ja de heller =/ men försöker fixa på helgerna iaf

2008-09-22 ▲ 20:44:20
http://brownsugar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: