blä.

2008-11-22 15:14:06

måste bara säga att nu suger idol, tror inte att jag kommer följa det lika mycket nu. och jag trodde inte att jag tyckte att anna var så bra som jag insåg nu. nu är inte idol roligt längre. inget idol utan anna liksom. och johan? han är sämst, och han var sämst igår. ända anledningen till att han är kvar är på grund av alla fjortisar i sverige som tror att det är en trend att rösta på honom. men alla vet ju ändå att anna kommer gå långt, oavsett om hon är med i idol eller inte. detta kanske behövdes för att hon ska bli nåt riktigt bra. vilka har synts mest de andra åren? idolvinnarna eller de som kommer fyra eller femma? inte vinnarna i allafall. och se på ola och danny. båda suger och är jättekända. go anna.


Mattias:

HÅLLER MED DIG BABE! RÖSTA PÅ ALICE

2008-11-22 ▲ 20:10:13


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: