Zoo

2011-12-28 22:47:07

Just nu sitter jag och smuttar på Pepsi samtidigt som jag håller på att fixa det sista med bloggdesignen. Jag vet att det är ett jäkla tjat om den där himla designen, men imorgon kommer den vara uppe!

Nu ska jag se på film med bror ihop med min resterande pepsi och Zoo-snören jag köpte innan när vi var ute och gick en runda. Är det någon som har provat dem? Jag har sett dem inne i butiken flera gånger men aldrig köpt dem... Hur goda som helst och smakar precis likadant som godisarna i tablettask! Mumsfilibaba. ♥ Hörs mer imon! Med en ny bloggdesign! Hehe.


▲ Mohammedi's™:

Hej hej, just nu är det en jätte stor tävling för bara ni tjejer.

Kolla in tävlingen på min blogg: http://mohammedis.se/2011/december/tavla-och-vinn-crazy-color-slingor.html#comment

Tro mig, du kommer att älska tävlingen. Skulle vara roligt om att du var med.

Ju fler är med, desto roligare!

Ha en bra dag, och kram, och hoppas du kommer att delta :)

2011-12-30 ▲ 15:34:48
http://mohammedis.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: