Fin de semana.

2010-05-09 17:48:10

Idag åkte jag och min kära familj tidigt till Lager 157. Mysigt som vanligt :) Gick klart rätt fort och kom ut med en grå überskön kofta och ett par svarta chinos.



Sedan gick vi och åt på Pizza Palace och där blev det en Pollo-pizza med kyckling, vitlökssås och mozzarella. (Och såklart Pepsi Max) Mums!


Efter att vi ätit klart gick vi vidare och efter inte alls så lång stund så hittade jag ett par skor (som jag kollat här på hemma fast 200:- billigare (!) som antagligen ska användas till studenten). Svarta med öppen tå och rosett.

Nu måste jag plugga inför historiaprovet imorgon och sen tror jag minsann att det blir lite Flashforward ihop med lite varmt och gott té. Ciao!


stana:

jag går ju natur.. så de är väl sånt man får förvänta sig. haha! Vilken linje går du? :P Måste bara säga att den där pizzan såg riktigt smarrig ut :P

Nu var det ett bra tag sedan vi sågs :p

2010-05-10 ▲ 13:05:29
http://stanaaaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: