Läppstift.

2010-07-07 20:20:07



Jag var nyss på A6 och hamnade på Kicks. Hittade REA-burkarna med bland annat läppstift och tänkte att det var gött med halva priset. Men det blir ju inte alls direkt att man "fyndar" när själva originalpriset har varit 350 spänn... Jag tycker fortfarande 175 kronor är för mycket pengar att lägga på ett jäkla läppstift. Budgetalternativen är ju H&M, Viva la Diva.. Utöver dem är det så himla svårt att hitta billiga läppstift tycker jag! Men ett tips är ju att kolla i lågprisvaruhus och andra vanliga stormarknader som har sminkavdelningar  Hittar jag något annat märke eller ställe utöver H&M och Viva la Diva säger jag till. Och ni får väldigt gärna säga till mig också. Då skulle jag bli glader


Anonym:

Loreals och isadora och sådana läppstift då :)?

2010-07-07 ▲ 22:00:54
http://enlitenmadde.blogg.se/
Sandra - Piffad:

Älskar läppstift! :) Behöver definitivt några nya



SV: Taack!!

2010-07-09 ▲ 02:02:02
http://piffad.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: