GREKLAND: Dag 3.

2010-07-18 20:11:27

Mitt ansikte brinner! Jag har varit hur norgrann som helst med att smörja in mig, men tydligen inte tillräckligt på kinderna. Jag menar verkligen allvar när jag säger att det känns som det brinner, haha. Idag började vi dagen vid havet. Badade, flöt på ytan, solade och läste. Gottade helt enkelt :) När vi ätit lunch fortsatte vi vid poolen och körde samma visa där. Åt även upp en liten chipsburk på loppet av mindre än en minut. Hungrig? Haha, tror det. Sen gick vi en runda och åt mat på ett jättefint ställe. Ambrosia heter stället. Jättetrevlig och rolig personal. Och när de hade gjort fel med maten bad de så hemskt mycket om ursäkt flera gånger och drog av en hel del på priset plus gav oss supergod efterrätt :D



Nu är vi tillbaka på hotellet igen och det är redan kolsvart ute så nu blir det bara slapp och ha det skönt på rummet :) Tror lite pepsi och chips åker fram, samt lite annat smått och gott. Efter det blir det dusch och sen läggdags. Jag vet någon som kommer somna tidigt ikväll. Jag! :) Fast A/Cn får inte vara på inatt! För jag och brorsan frös som idioter inatt, värre än vad man gör på vintern, tro det eller ej, skämtar inte, men det var iskallt! Hellre sova med rumpan bar än att behöva vakna mitt i natten och rota i väskan efter tröjor som möjligtvis kan värma litegrann. Lättare att ta av än ta på. Right? ;)

Hörs imon igen, puss puss!


Mattias:

Du får smörja in dig rejält så att jag inte behöver kalla dig för tomaten när du kommer hem. Skojar bara. Hoppas ni alla mår bra där och njuter av semestern. Här har vi haft det lugnt. Adam och Isabel har varit här och dem frågade efter dig. :) Saknar dig älskling!



2010-07-18 ▲ 21:28:03
Anonym:

sv: åhh tack :)

2010-07-18 ▲ 21:50:48
http://enlitenmadde.blogg.se/
SANDRA-EN BRA BLOGG:

låter ju ashärligt!! :D

2010-07-19 ▲ 11:17:50
http://saandraans.blogg.se/
Linn:

åå vad härlit å va utomlands (även fast det är ganska nice väder här i sverige också :P) men det är ju något speciellt ändå med utlandsresor :)



är du där 1 vecka eller ? :)

2010-07-19 ▲ 18:11:15
http://linnve.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: