+++

2010-08-22 17:39:24

Sitter och lyssnar Gone too far med Dragonette. Inte direkt det jag vanligtvis brukar lyssna på, men den får mig att må så himla bra Är lite deppig nu för imorgon börjar skolan. Haha nej, jag har ju valt själv att läsa vidare och detta är något jag verkligen vill så det ska bli riktigt kul! Två år till med skola och sen får det räcka! Läste Grafisk kommunikation på gymnasiet och tog studenten nu i somras och bestämde mig för att läsa vidare Grafisk design och Webbutveckling här i Jönköping på Tekniska. Blir lite extra pigg när jag har fått reda på att två av mina kompisar ska läsa precis samma linje! Så nu kan jag puuuuh-sta ut Nu blir det mat! Mammas köttfärslimpa står på schemat. Lo-hove




Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: