Jagad.

2010-04-29 12:24:38

Jag överdriver inte när jag säger att det måste vara tredje eller kanske fjärde gången jag drömmer att jag blir jagad. och två gånger av dessa har jag blivit hittad. Det är såna sjuka ställen också och jag får panik för det finns absolut inga gömställen! Det är så himla obehaglig känsla och precis när jag vaknar är jag så förrvirrad att jag inte vet om det hänt eller inte.

Jag googlade lite för att se vad detta kan betyda och jag hittade ett bra svar av drömtydaren Tor Tolander och han sa ungefär så här att kroppen skickar signaler till och från musklerna om att vi springer medan vi sover, samtidigt får vi singnaler om att kroppen inte rör sig vilket gör att vi i drömmen inte kan ta oss därifrån. Samtidigt är detta en dröm som visar att vi lever med en stress som kommer av att vi har yttre krav som vi inte är säkra på att vi kan leva upp till... Stämmer säkert, haha!


Annie:

snygg blogg du hade förresten!

2010-04-29 ▲ 17:36:03
http://anniebrandelid.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: