I ♥ hearts

2010-04-24 23:42:42



GISSA VAD JAG HITTADE när jag var i Göteborg med min fina familj idag!!! STRUMPBYXORNA! med HJÄRTAN! Hoppet var inte över. Kanske kan använda dem en gång till innan de går sönder, men ändå, jag är kääär!  Hittade dem på Beyond Retro, 169 kronor! Hittade tyvärr inte så mycket annat som jag hade hoppats. Dock rosettdiademet på bilden, en äggstekpanna i form av ett hjärta (alltid bra att ha!) och en blomma till håret som vad tänkt till balen som jag ångrar nu efteråt. Vad tänkte jag? Passar inte ens! Sedan passade jag på att köpa ett fint presentsnöre på Lagerhaus som var vitt med brunsvarta.... HJÄRTAN på. Haha! Hade i alla fall en jättemysig dag med min familj!  Vill också bara lägga till ett: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA grattis!!!!! till vårt älskade HV71 som tog hem SM-guldet idag!!! Underbart! Gladaste dagen på länge. Och den mest CAPS-LOCKIGA dagen dessutom. Ohja! 


alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

sv; hihi ja men dom är sjukt praktiska:D



gud så söta strumpbyxor :)



föresten ska vi följa varandra på bloglovin?:D

2010-04-25 ▲ 03:51:58
http://vadfanskajagheta.se
Jouline:

Strumpbyxorna va jätte fina :)

2010-04-28 ▲ 12:58:28
http://stylebyjouline.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: