Torsdag

2009-03-26 22:00:30


Bild här.

Har hunnit med mycket idag. Tränade på friskis på håltimmen. Åt en mumsig kyckling/curry-macka på Mackmakeriet. Sen efter skolan åkte jag och solade, dock inte så länge eftersom jag inte är speciellt van, så därför ser man ingenting, än. Jag köpte en dipliner, en ögonfransböjare och en söt tröja jag tänkte lägga upp i morgon. Senare blev det stan med mamma också och då blev det ett par vita tygskor från H&M och svarta strumpbyxor med dragkedja på sidorna från Åhléns. Kan jag också visa imorgon kanske. Skrev nyss klart en engelskaanalys på ett par sidor. Bra jobbat. Nu blir det lite tv, dusch och sen sova. Puss.


Thowelina:

låter som en härlig dag!

snygga m-k.

2009-03-29 ▲ 11:38:32
http://thowelina.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: