TZATZIKI.

2008-07-22 23:54:15

Åh, jag bara älskar det. mamma och pappa hade köpt nån tzatzikigrillad korv som vi åt innan ihop med barbeque-strips och tzatziki. det vill säga med yoghurt, vitlök och gurka. jag bara ääälskar det! måste nog säga att det är min favoriträtt. eller just tzatzikin då, vad man har till spelar inte så stor roll. gärna en fet köttbit haha.
nu ska jag bara borsta tänderna (ja tack), tvätta bort allt smink och lägga mig i sängen. kolla igenom h&m-katalogen som kom idag, läsa lite elle och läsa ut "bakom stängda dörrar". (jag är tönt, men jag bara äälskar verklighetsbaserade historier. gör inte du?) sen ska jag nog sova. antagligen. min mamma har en tendens att dra upp mig tidigt på morgonen ganska ofta, men jag älskar henne ändå.
imorgon blir det antagligen gränna med bad och räkmacka på berget. puss.


Anonym:

jag tycker inte om tzatsiki. Väldigt söt blogg btw :) Svara gärna på min fråga "Vad gillar du bäst?" i senaste inlägget om du har lust, det skulle vara jättekul! :)

2008-07-24 ▲ 20:31:40
Ida Björck:

svar: haha jo jag har också kompisar som bara skrattar åt sådana gladiatorskor ;D jo jag har ett par sådana "normala" gladiators, men jag är lite sugen på de som är lite högre också ;D

2008-07-24 ▲ 20:40:14
http://idahbjork.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: