cheap monday.

2008-08-26 18:28:45

oh yes, nu har jag äntligen köpt ett par jeans. de andra gick ju sönder. i april. men jag har ju klarat mig på tajts än så länge! och mina älskade chinos. men nu så. en billig (ironi) mascara och en billig (icke ironi) concealer blev det också. sen är jag på jakt efter en tröja också! en speciell, men jag har aldrig sett den i butik. jag vet inte var den kommer ifrån, eller vilket märke, vad den kostar och vart man kan få tag på den. jag tror jag få panik. de jag har sett är lila eller brun, med nåt slags diskret (men starkt) mönster av blommor på. blank är den, och har dragkedja. ser ut liiite som en jacka! i modellen. snääälla, hjälp mig innan jag dör! ska ha den, ska ha den, ska ha den, ska ha den!
nu blir det polly och cola light. idag börjar mitt hälsosamma liv. puss.


Mattias:

Köp kläder online isf. Finns ju en heldel sidor som levererar kläderna hem till dig, fast det kostar lite extra men om du har råd att köpa polly och cola har du fan råd för leverans :D:D

2008-08-26 ▲ 19:29:28
matilda:

åh tack :)

hoppas du har det bra. kramkram

2008-08-26 ▲ 20:52:28
http://oneminutee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar: